Profil firmy
Firma z REGON

PRYWATNE GIMNAZJUM JĘZYKOWO-INFORMATYCZNE IM. ROMKA STRZAŁKOWSKIEGO

NIP:
-
REGON:
302270740
Status podmiotu:
WYKREŚLONY
Osoba prawna
Dane podstawowe
REGON:
302270740
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
NIP:
-
Forma prawna:
NIEPUBLICZNE GIMNAZJA
Organ rejestrowy:
MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ
Rodzaj rejestru lub ewidencji:
REJESTR SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
Forma finansowania:
JEDNOSTKA SAMOFINANSUJĄCA NIE BĘDĄCA JEDNOSTKĄ BUDŻETOWĄ LUB SAMORZĄDOWYM ZAKŁADEM BUDŻETOWYM
Forma własności:
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Do pobrania
Oficjalne dane
Dane adresowe
Województwo:
WIELKOPOLSKIE
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Powiat:
Poznań
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Gmina:
Poznań-Jeżyce
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Miejscowość:
Poznań
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Kod pocztowy
61-854
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Ulica:
ul. Romka Strzałkowskiego
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Nr budynku:
5
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Nr lokalu:
7
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Poczta:
Poznań
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Dane kontaktowe rejestrowe
Telefon:
618475386
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-11-01
zmian: 1
Adres e-mail:
gimnazjum@wci.pl
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-11-01
zmian: 1
Dane dodatkowe
Data wpisu do rejestru lub ewidencji:
2018-11-06
Data powstania:
2012-11-13
Data rozpoczęcia działalności:
2005-09-01
HISTORIA ZMIANx
od: 2019-07-21
zmian: 1
Data wpisu do REGON
2012-11-19
Data zawieszenia działalności:
-
Data wznowienia dzialałności
-
Data zakończenia działalności
2019-08-31
HISTORIA ZMIANx
od: 2020-06-03
zmian: 1
Data orzeczenia o ogłoszeniu upadłości:
-
Data zakończenia postępowania upadłościowego:
-
Klasyfikacja działalności
Działalność przeważająca wg PKD
Kod PKD
Nazwa
  • 8531A
    GIMNAZJA
Działalność wg PKD
Kod PKD
Nazwa
STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES

Korzystamy z plików cookies w celu dostosowania serwisu do Twoich potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Akceptuję pliki cookies