CELEM STOWARYSZENIA W SZCZEGÓLNOŚCI JEST: 1.INTEGRACJA ŚRODOWISK WYWODZĄCYCH SIĘ Z
BRANŻY PRZEMYSŁU TEKSTYLNEGO LUB DZIAŁAJACYCH W JEGO OTOCZENIU: PROJEKTANTÓW, FIRMODZIEŻOWYCH,
RZEMIEŚLNICZYCH, HANDLOWYCH, AGENCJI MODELEK, FIRM KOSMETYCZNYCH, STYLISTÓW, FRYZJERÓW,
WYDAWCÓW PISM BRANŻOWYCH ORAZ AGENCJI REKLAMOWYCH; 2.INICJOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH
DO WYKREOWANIA WSPÓLNEJ MARKI I UPOWSZECHNIANIA WSPÓLNYCH ZNAKÓW TOWAROWYCH; 3.POBUDZANIE
INICJATYW GOSPODARCZYCH WŚRÓD PODMIOTÓW BRANŻY I JEGO OTOCZENIA, A W TYM W WSZCZEGÓLNOŚCI
OŚRODKÓW BADAWCZO-ROZWOJOWYCH I EDUKACJI, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI REGIONU; 4.PROMOWANIE
W KRAJU I ZAGRANICĄ MODY, SZTUKI, MUZYKI, PRZEMYSŁU ARTYSTYCZNEGO, URODY, MŁODYCH
PROJEKTANTÓW, STYLISTÓW ORAZ OSÓB DEBIUTUJĄCYCH W INNYCH ZAWODACH ZWIAZANYCH Z RYNKIEM
MODY POLSKIEJ; 5.WPROWADZANIE DO POLSKI INNYCH TECHNOLOGII I INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ
ORAZ NOWOCZESNYCH METOD PRACY ZWIAZANYCH Z CELEM STOWARZYSZENIA; 6.PROPAGOWANIE TRADYCYJNYCHWZORÓW
ORAZ TECHNIK RZEMIEŚLNICZYCH ISTTOTNYCH DLA MODY POLSKIEJ ORAZ SZTUKI, MUZYKI, PRZEMYSŁU
ARTYSTYCZNEGO, URODY, ITP.; 7.PROMOWANIE EDUKACJI I INFORMACJI, ZDOBYWANIE PRAKTYCZNYCH
UMIEJĘTNOSCI; 8.STYMULOWANIE WSPÓŁPRACY PRZEDSIĘBIORSTW I OŚRODKÓW BADAWCZYCH W KIERUNKU
KREOWANIA NOWYCH PRODUKTÓW, USŁUG, ITP.; 9.DĄŻENIE DO ODPOWIEDNICH STANDARDÓW OFEROWANYCH
PRODUKTÓW I USŁUG Z ZACHOWANIEM ZASAD ETYCZNYCH; 10.PROMOWANIE DÓBR KULTURY, POMNIKÓW
PRZYRODY ORAZ ŚRODOWISKA NATURALNEGO REGIONU; 11.PODWYŻSZANIE UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI
KADR W BRANŻY.