A. PROMOWANIE POSTAWY ZAANGAŻOWANIA NA RZECZ DRUGIEGO CZŁOWIEKA - SZCZEGÓLNIE DZIECI
I MŁODZIEŻY: NARAŻONYCH NA PATOLOGIĘ, POZBAWIONYCH ODPOWIEDNIEJ OPIEKI, ZAGROŻONYCH
UZALEŻNIENIEM B. POMOC W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW DZIECI I MŁODZIEŻY C. WSPIERANIE
I POMOC RODZINOM W REALIZACJI FUNKCJI OPIEKUŃCZO- WYCHOWAWCZEJ D. WSPIERANIE ROZWOJU
OSOBOWOŚCI MŁODYCH LUDZI E. PROWADZENIE SZKÓŁKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UPOWSZECHNIANIE
WIEDZY METODYCZNEJ I TEORETYCZNEJ W ZAKRSEIE PEDAGOGIKI, PSYCHOLOGI, NAUK TOWARZYSZĄCYCH,
A TAKŻE EDUKACJI REGIONALNEJ, WYCHOWANIA OBYWATELSKIEGO F. INSPIROWANIE DO PRACY NAD
SOBĄ I WSKAZYWANIE POZYTYWNYCH WZORCÓW W DZIEDZINACH ROZWOJU INTEGRALNEGO-INTELEKTUALNEGO,
DUCHOWEGO, FIZYCZNEGO, EMOCJONALNEGO G. KRZEWIENIE POSTAW CHRZEŚCIJAŃSKICH, EKOLOGICZNYCH,
PATRIOTYCZNYCH, AKTYWNOŚCI NA RYNKU PRACY H. INTEGROWANIE WYCHOWAWCÓW, PEDAGOGÓW,
NAUCZYCIELI I OSÓB Z OBSZARU POMOCY RODZINIE I. PROWADZENIE PRACY WYCHOWAWCZEJ Z DZIEĆMI
I MŁODZIEŻĄ Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH ORAZ O NISKIM STATUSIE MATERIALNYM J. WSPÓŁPRACA
Z ORGANIZACJAMI, ZWIĄZKAMI I INSTYTUCJAMI SPOŁECZNYMI, KTÓRE ZAJMUJĄ SIĘ PODOBNYMI
PROBLEMAMI K. MIĘDZYPOKOLENIOWA INTEGRACJA ŚRODOWISKA I AKTYWIZOWANIE SPOŁECZNOŚCI
LOKALNEJ