REAKTYWOWANIE DAWNEGO TRAKTU HANDLOWEGO I POCZTOWEGO ZWANEGO WIELKIM GOŚCIŃCEM LITEWSKIM
A WIODĄCEGO Z WARSZAWY DO WILNA, JAKO SZLAKU TURYSTYCZNEGO, WSPIERANIE ROZWOJU TURYSTYKI
NA WSCHODNIM MAZOWSZU I PODLASIU, DLA ZWIĘKSZENIA LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH TE
TERENY, KREOWANIE POZYTYWNEGO I ATRAKCYJNEGO WIZERUNKU OBU REGIONÓW, PROMOCJA TURYSTYKI
REGIONU WSCHODNIEGO MAZOWSZA I PODLASIA, INTEGRACJA ŚRODOWISK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,
GOSPODARCZEGO, I ZAWODOWEGO ORAZ OSÓB, PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH, INSTYTUCJI I ORGANIZACJI
DZIAŁAJĄCYCH W ZAKRESIE TURYSTYKI I ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM TURYSTYCZNYM OBU REGIONÓW,
POWIATÓW I GN LEŻĄCYCH NA SZLAKU WGL DLA TWORZENIA PŁASZCZYZNY ICH WSPÓŁPRACY, INICJOWANIE,
OPINIOWANIE I WSPOMAGANIE PLANÓW ROZWOJU I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ,
ROZWÓJ OFERTY TURYSTYCZNEJ, INICJOWANIE I STWARZANIE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I GOSPODARCZYCH
NA RZECZ WZROSTU ZNACZENIA TURYSTYKI W ROZWOJU OBU REGIONÓW, DOSKONALENIE KADR W ZAKRESIE
PLANOWANIA I REALIZACJI WSPÓLNYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH REGIONU, PROWADZENIE
BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZAKRESIE TURYSTYKI ORAZ ICH ANALIZA, INICJOWANIE I WSPÓŁTWORZENIE
PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH REGIONU, PROWADZENIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ OBU REGIONÓW
ORAZ ROZWIJANIE LOKALNEGO SYSTEMU INFORMACJI; PROPAGOWANIE I PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ
ZMIERZAJĄCYCH DO OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO I KULTUROWEGO REGIONU, WSPIERANIE
I OCHRONA JUŻ ISTNIEJĄCYCH PODMIOTÓW BRANŻY TURYSTYCZNEJ, DORADZTWO, ORGANIZOWANIE
WARSZTATÓW, SZKOLEŃ I WYJAZDÓW STUDYJNYCH ORAZ UDZIELANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA
DZIAŁALNOŚĆ PODMIOTÓW III SEKTORA SZCZEGÓLNIE TYCH DZIAŁAJĄCYCH W OBSZARZE TURYSTYKI,