A) POPULARYZACJA MARKI BMW POPRZEZ ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, IMPREZ SPORTOWYCH ORAZ TOWARZYSKICH,
TURYSTYKI MOTOROWEJ, ZLOTÓW LOKALNYCH I OGÓLNOPOLSKICH, B) ROZPOWSZECHNIANIE I ROZWIJANIE
WŚRÓD AUTOMOBILISTÓW KULTURY MOTORYZACYJNEJ ORAZ ZACHĘCANIE ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM
MOTORYZACJI PRZYJAZNEJ CZŁOWIEKOWI, C) PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA
RUCHU DROGOWEGO, D) ZWIĘKSZANIE LICZBY MIŁOŚNIKÓW MARKI BMW, E) PROPAGOWANIE WIEDZY
ZWIĄZANEJ Z UŻYTKOWANIEM SAMOCHODÓW MARKI BMW, F) PROMOCJA AKTYWNYCH, EDUKACYJNYCH
I ZDROWOTNYCH FORM KLUBOWEGO ŻYCIA, TURYSTYKI, KRAJOZNAWSTWA I WYPOCZYNKU, G) STWARZANIE
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY Z SERWISAMI MOTORYZACYJNYMI, PROMOWANIA ICH PRODUKTÓW I USŁUG,
JAK RÓWNIEŻ POZYSKIWANIA NOWYCH KONTAKTÓW UMOŻLIWIAJĄCYCH EKSPLOATACJĘ POJAZDÓW.